תקן איזו 27000 בניית פרוטוקולים להצפנת דוא'ל

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 בניית פרוטוקולים להצפנת דוא'ל ?
תקן איזו 27000 Building Email Encryption Protocols ?

אלכס, כותב התוכן המומחה שלנו, כתב את המאמר הבא ברשת.

*********
בניית פרוטוקולים להצפנת דוא"ל: כיצד למנוע התקפות על ידי חולשות אדם והאוקרים

הצפנת הדוא"ל היא תהליך חיוני עבור איכות האבטחה של פרטיות המידע האישי שלנו. אולם, בעידן שבו פעילות תקשורת עוברת בעיקר דרך המחשב והרשת המקוונת, חשיבות הצפנת הדוא"ל הגדלה משמעותית ומהווה צורך חיוני עבור כל אדם ועסק. כדי לשמור על בטיחות המידע, יש לבנות פרוטוקולים מדויקים להצפנת הדוא"ל, ולהתמודד עם שני סוגי התקפות המעוותות אותו: ההתקפות המבוצעות על ידי אנשים (הידועות כחולשות אדם) וההתקפות המבוצעות על ידי האוקרים.

יש מספר דרכים למנוע התקפות מטעם חולשות אדם. למשל, ניתן למזער את הסיכונים המשפיעים על הדוא"ל כמו גישה בלתי מורשית למחשבים, אזכורים חוזרים מדי פעם לשנות את הסיסמה, וחינוך עובדים על התקנות וטכניקות אבטחה של הדוא"ל. החשיבות של מינור היא בחישבות להתקפות כבר ממוקדות, כמו פישינג, ומתי לטפל בהם כדי למנוע הונאת זדונים.

בנוסף, חשיבות תקן ISO 27001 ותהליך החסינות נגד האוקרים חשובים במיוחד להצפנת הדוא"ל. תקן ISO 27001 הינו מדריך לגבי ניהול אבטחת המידע והצפנתו. זהו תהליך הגיוני ומתקדם המגביל את הסיכונים למידע המופק באמצעות מונחים ברורים, מוגדרים ומודרלים. יש להבין כי האוקרים הולכים ומתקדמים, ולכן יש צורך בפניות אנונימיות ועצמית האבטחה.

Gamma Protocol היא עקרונות הצפנה ההתקנה כדי לשמור על בטיחות המידע. פניות האבטחה מלמדות את העובדים בצורה נכונה העתיקות ההתקנה ולבצע פעילויות התמודדות עם התקפות המעוותות. חשוב להבין שבניית פרוטוקולים יספק דרך ראויה ובטוחה לבדיקה שוטפת של מערך המידע בכל זמן נתון.

באמצעות אימות תהליך הצפנת הדוא"ל, ניתן למנוע התקפות חולשות אדם ואוקרים, ולשמור על פרטיות המידע הסודי שלנו. מרגע שמקובלים ומבצעים את הפרוטוקולים באופן מדויק, ניתן להעצים את בטיחות המידע וליהנות מהיתרונות הרבים שהם מבטיחים לנו.
*********

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות