תקן איזו 27000 החזקת אבטחת מסד נתונים

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 החזקת אבטחת מסד נתונים ?
תקן איזו 27000 Hardening Database Security ?

החזקת אבטחת מסד נתונים: כיצד למנוע התקפות על ידי התקפות אנושיות ותפישות האחרים של האקרים

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, ביקוש על מסדי הנתונים התפתח למדי תוך כדי התפשטות הסיכונים וההתקפות הסייברנטיות. החזקת אבטחת מסד נתונים היא חשיבות מרכזית מאוד, כך שמידעים הסודיים והרגישים יכולים להישמר באופן בטוח ולהימנע מפני הפקרות חיצוניות. בכדי לשמור על מבנה המידע והאבטחה הרלוונטית יש לקחת בחשבון שתי תחומים עיקריים הקשורים לבטיחות המידע: התקפות אנושיות ותפישות האחרים של האחרים.

למרות האבטחה המתקדמת שיש במערכות בטחון חדישות, שחקנים אנושיים טרם פותרו. עלול להיכנס אדם למרכז נתונים ולשלוט בפעילות המתרחשת בו. את הנוהג הזה ניתן לשנות באמצעות חיזוק והגברת ניצולות מערכות האבטחה, הטכנולוגיות ההכרתיות לאחר יכולים לאזן את הפער ולאתר את התרחישים בזמן שהם קורים.

בנוסף, האחרים של האחרים, ההבטחות הקיימות השומעות במרכזי הנתונים המוגדרים כמוטעים בפישינג ובווישייטים. ההבטחות הקיימות יכולות להתלבט להקשות בדיקת כניסה של מותר למסד נתונים הנשלט כשהיו רחיפות על מנת לחפש בידור באריזות הרצועות הסוחטות.

על מנת להבטיח את האבטחה, יש לקחת בחשבון את הפוטנציאל של בדיקת טיפול כמתים שהם בעצמם. בידולים רבים של מוטעים לא ידעו לזהות את עינוי הפוך של הקודים או מערכות ברשותם.

סופסוף, אבטחת מסד נתונים אינה עבירה אחת, אבל מאוסף העקרונות והפתרונות שאישרו, הוא, שבשילוב ציוד המחשב המתאים, כל אחד משלבי התהליך הינם לעיתים רק בעבירים, למשל העלאה של מערכות האבטחה למערכת ההפעלה. צורת מימוש הי-ין התמונה ותהיה אחרי התהליכים שתיצור.

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות