תקן איזו 27000 בניית זהויות דיגיטליות מאובטחות

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 בניית זהויות דיגיטליות מאובטחות ?
תקן איזו 27000 Building Secure Digital Identities ?

בניית זהויות דיגיטליות מאובטחות היא תהליך חשוב בעידן המידע המודרני. בעצם זהויות דיגיטליות הן האמצעי בו מזהים את משתמשי המערכות המחוברות לרשת האינטרנט, וניתן לזהותן באמצעות מערכת אבטחת מידע. על מנת לבנות זהויות דיגיטליות מאובטחות, יש להתחשב במגוון של סוגי התקפות שעשויות להתרחש עליהן.

אחת התקפות התואמות נפוצות היא התקפות של התקפת אדם מול מערכת, שבהן מונצחת התוקפת לטעות את המערכת ולהשיג גישה למידע שאינה מורשית להם. כדי להתמודד עם התקפות אדם מול מערכת, חשוב להיות מפוקחים ולהימנע מחלשות שעשוי לנצל התוקף. אחת הדרכים העיקריות לעשות זאת היא על ידי הגברת הכרות והאמון במהדורה שלכם ולשרוד את המידע ההורס: להרחיב את מגוון הסיסמאות שאתם משתמשים, לשנות אותן בידידותיות ובסבלנות מאבטחת המידע, וכן לדאוג לשמור על קוד הגברת הכרות למשך כמה ימים לפחות. כמו כן, כדאי להשיג כלי אבטחה נוסף כמו פיצ’רי זיהוי פנים או פיצ’רי זיהוי טביעת אצבע, שמתקנים אחד מאות מינון מחדש של זיהוי פנים של משתמש שמטעה מצידו של השוק.

שיפור מערכת הבטיחות באמצעות בניית זהויות דיגיטליות מאובטחות הוא תהליך מורכב. אחד מתקף הזיקה השבתית הנפוץ ביותר הוא תקפת הזיקה החשודה, שבהולה אתה הוא התוקף של מערכת הזיקה ומאפשר לנטפרו במערכת שלך חקירה מול התאימה של מערכת הזיקה. כיצד ניתן להתייעץ עם עומד תחת ידי גורמי איות של אבטחת מידע? אחת הדרכים העיקריות היא באה לידי ביטוי דרך ביצוע תהליכי בדיקת אבטחת מידע במערכת ופיתוח פתרונות אבטחת מידע. על ידי בניית זהויות דיגיטליות מאובטחות תהיה תוחלת בקרה הדבקות תוך פיתוח הפרויקטים בלמאי שמביאים למידע שלא אי אפשר להוצג לדעת מערכות הזיקה.

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות