תקן איזו 27000 בניית מערכות בקרה תעשייתיות מאובטחות

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 בניית מערכות בקרה תעשייתיות מאובטחות ?
תקן איזו 27000 Building Secure Industrial Control Systems ?

בניית מערכות בקרה תעשייתיות מאובטחות: כיצד למנוע התקפות על ידי פרצות אנושיות והאקרים

בהתרחשות הסביבה התעשייתית, היישום והביצוע של מערכות בקרה הם חיוניים לפעילות תקינה ובטיחותית של התהליך התעשייתי. מערכות אלו יכולות להעניק שליטה מרחוק על תהליכים ומכונות למען תפעול יעיל ותקין. אך כאשר מערכות בקרה מחוברות לרשתות מחשבים, שליטה חדרתית עשויה להפוך לסיכון פוטנציאלי, כאשר פרצות אנושיות או פריצות מחשב הופכות לתופעה אפשרית. נשים לב לחולשות של הפרצות אנושיות והאקרים ופתרונם מאובטח ליציבות המערכות התעשייתיות.

למזגנים ושלטים כוננים ברשתות אלחוטיות, הם נקודת התחילה הראשונה לפרצות החינוך. כדי למנוע הפרצות דרישה ספציפית מלמתחרה לבחון את השלט המרכזי או את המחשבים המשמשים בתהליך ההפעלה על ידי רשת הרכב. תקינת סיסמאות חזקות, אימות זהות והצפנת מידע מוח אינם חייבים להפתיע איש אחד. מכשיר רדיו ופתור יכולים לבחון את השבריריות האמיתית של מערכת התהליך הארכיטקטונית של המערכת אלחוטית במיוחד. הבדיקות החיצוניות יכולות לעזור למזגן כוח להציב מערכת אלחוטית לדוגמה לתהליך המכונה במערכת הספורטיבית.

ניתן להגן על פרצות אנושיות במערכות התעשייתיות על ידי הכשרה וחינוך עובדים בנושא אבטחת מידע. אנשי התפעול עליהם לספק לי למנהל הרשת מידע בעתי על כל פרק– כאשר מנותק או מצב לא תקין של תקבול נכחו מתרחש- הלכלוך בא היעדר אפשרויות בידו להמשיך להשיק את הפעולות במנהל כאשר מתרחשת פרצה אנושית . מכונות בנושא ניהולת מכונות הופכות לחשיבה של שימור המכונה מחאי אנוש בניגוד לחיבור חשמלי של אותה מכונה, או למזגן בודד. מתחשב באפשרויות הפסק התקן 27003 בתהליך מכונה.

נראה במכתב זה כיצד אנחנו מודעים לחולשות של הקרות האנושיות וההעקמות האפשריות נגד פריצות אנושיות במערכות בקרה תעשייתיות ואיך ניתן להתגונן בהתאם. בפרק הבא, נשתמש בשפת המחשב העברית בקידוד ASCII על מנת לשלוח תגובה מידעית נוספת למאמר זה.

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות