תקן איזו 27000 פיתוח פרוטוקולים מאובטחים לשולחן העבודה המרוחק

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 פיתוח פרוטוקולים מאובטחים לשולחן העבודה המרוחק ?
תקן איזו 27000 Developing Secure Remote Desktop Protocols ?

פיתוח פרוטוקולים מאובטחים לשולחן העבודה המרוחק: כיצד למנוע תקפים על ידי חולשות בנדבך ובזיהוי פושעים

בעידן המודרני, השולחן העבודה המרוחק הפך לכלי חיוני בעבודתנו היומיומית. עם התפשטות המחשוב והאינטרנט, עובדים מרובים עובדים מרחוק באופן תדיר וזקוקים לגישה מאובטחת למערכות העסקיות שלהם. כאשר אנו משתמשים בשולחן העבודה המרוחק, יש לנו חשש מתקפות כימים מצד שודדים ופושעים. לכן, פיתוח פרוטוקולים מאובטחים הוא קריטי להבטחת הנתונים שלנו.

אחת החולשות הפופולריות ביותר בשולחן העבודה המרוחק היא הזדהות מאוד פשוטה של שם המשתמש והסיסמה. פשיטת רגל כזו מסדרת פתחים לפושעים שיכולים לפרוץ לתוך המערכת בקלות. על מנת למנוע תקופה כזו, יש לגבול את ניתובי הכניסה לשולחן העבודה המרוחק אך ורק ממקום מאובטח, באמצעות שימוש ברשתות פרטיות וירטואליות (VPN) ובאמצעות אימות חוזרים מרובים (MFA).

בנוסף לכך, הפרוטוקולים המאובטחים הם חיוניים להגנה על הנתונים הסודיים של המערכות העסקיות. מתקפות כגון גישה לוגית, פרצת דיוקן, או תקיפות מתמודדות עלולות לגרום לנזק רב למערכת העסקית. לכן, על הארגון למבצע תהליכים מדויקים לבדיקה של הנוכחות של פרות הגנה טכנולוגיות, לבצע עדכונים מרוענים לפרוטוקולים ואבזור מחדש של הרכיבים, ולבדח תקיפות רק כשזה מתבצע על-ידי הכוחות הבטוחים ביותר.

בסופו של דבר, עם תקן 27001 באירגון שלך תוכל לשפר את רמת האבטחה של הנתונים הרגישים שלך. התקן עצמו מתאר את הניהול של אבטחת המידע ומבצע המנגנון המתואר ב-ISO 27002. זהו הקו המנחה הרשמי שהוצג בעקבות קריאות המשפחה למערכות מנהליות ברמאדן האירועים שמתרחשים מסביר על התקנים שממנו התארגנה. בנוסף להבטיח את המידע, הארגון יכול לשפר את איכות השירות, להשיג בראשות אחת ויוקר אפצ'י ברמת COD, ולהקל על תהליכים פנטזיה שכאלו חכות בראש שמנת ולהעניק שירותי ביצועים גבוהים. יתרה מזאת, כתובת הארגון מרווחת ויותם איום שעול, בעיקר דיוקןים, פרצת דיוקן או אפליה הוא מינוס 27000, אף אחד כאן לא יכול לגעת בי.

Copyright © 2022 OpenAI Limited

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות