cnbc.com : התקפות סייבר עולות כעת לחברות 200,000 דולר בממוצע

https://www.cnbc.com/2019/10/13/cyberattacks-cost-small-companies-200k-putting-many-out-of-business.html

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית מתמשכת, פשעי רשת הפכו במהרה לצורת הפעילות הפלילית המהירה ביותר של היום. מדאיג באותה מידה עבור מנהלים מודרניים, זה גם אמור לעלות לעסקים 5.2 טריליון דולר ברחבי העולם תוך חמש שנים, על פי Accenture.

עם 43% מההתקפות המקוונות שכוונו כעת לעסקים קטנים, יעד מועדף על נבלים היי-טק, אך עם זאת, רק 14% מוכנים להגן על עצמם, הבעלים צריכים יותר ויותר להתחיל להפוך את אבטחת ההיי-טק לעדיפות עליונה, לפי מנהלי אבטחת הרשת.

"תשתיות IT מודרניות מורכבות ומתוחכמות מתמיד, וכמות הקרקע הווירטואלית שעלינו להגן עליה גדלה גם היא באופן אקספוננציאלי", מסביר ג'סי רוטשטיין, סמנכ"ל הכספים של ספקית האבטחה המקוונת ExtraHop. "מאינטראקציות סלולריות למחשבים שולחניים, פושעי רשת יכולים להפעיל אלפי התקפות דיגיטליות שנועדו לסכן את פעולותיך בכל סיבוב, שרק אחת מהן אי פעם צריכה להתחבר כדי לגרום לשיבוש קשה."

כתוצאה מכך, הוא אומר, מובטח כי כמעט כל ההיקפי ההיי-טק של הארגון המודרני יופרעו בסופו של דבר. זה המצב, לבעלי עסקים קטנים זה כבר לא עניין לשקול אם יתעוררו איומי אבטחה, אלא לחשוב במונחים של מתי.

גרוע מכך, ההשלכות של מתקפות סייבר ממשיכות לגדול, כאשר תקריות דיגיטליות עולות כיום לעסקים בכל הגדלים 200,000 $ בממוצע, על פי חברת הביטוח היסקוקס. שישים אחוז יוצאים מעסק תוך שישה חודשים מיום הקורבן.

תדירות ההתקפות הללו מתגברת גם היא, כאשר יותר ממחצית מכל העסקים הקטנים סבלו מהפרה במהלך השנה האחרונה ו -4 מכל 10 מהם חוו אירועים מרובים, מגלה היסקוקס.

עם זאת, יחד עם זאת, על פי מחקר SMB בנושא קיבר האבטחה ב- SMB לשנת 2019, 66% מקבלי מקבלי ההחלטות בעסקים קטנים עדיין מאמינים כי לא סביר שהם יכוונו לפושעים מקוונים. באופן דומה, ל -6 מתוך 10 אין תוכנית הגנה דיגיטלית כלשהי, מה שמדגיש את הצורך במודעות ותעשיות מוגברת בענף בכל רחבי העולם.

"התוקפים נעשים חכמים יותר, ההתקפות מתרחשות מהר יותר, והתקריות הופכות מורכבות יותר", מזהיר ג'סטין פייר, מנהל תחום הסייבר ואנליטיקס במשרד ההגנה הסייבר Darktrace. "התקפות הסייבר האחרונות מנצלות במהירות פגיעויות ברשתות מחשבים - אשר [יכולות להידבק] כמו מערכות חיסון אנושיות, משתנות אלפי פעמים בשנייה - ויכולות לעקוף אפילו רשתות גדולות תוך שעה וחצי."
נגישות