מה זה איזו 27001

המדרך המלא : מה זה איזו 27001 חלק א
מה הפירוש של ISO 27001?
ראשית, חשוב לציין כי השם המלא של ISO 27001 הוא "ISO / IEC 27001 - טכנולוגיית מידע - טכניקות אבטחה - מערכות ניהול אבטחת מידע - דרישות."

זהו התקן הבינלאומי המוביל המתמקד באבטחת מידע, שפורסם על ידי הארגון הבינלאומי לתקינה (ISO), בשותפות עם הוועדה הבינלאומית לאלקטרוטכניקה (IEC). שניהם ארגונים בינלאומיים מובילים המפתחים סטנדרטים בינלאומיים.

ISO-27001 הוא חלק ממערך תקנים שפותח לטיפול באבטחת מידע: סדרת ISO / IEC 27000.


מהן 3 יעדי האבטחה של ISMS? המטרה הבסיסית של ISO 27001 היא להגן על שלושה היבטים של מידע: סודיות: רק למורשים יש זכות גישה למידע. שלמות: רק המורשים יכולים לשנות את המידע. זמינות: המידע צריך להיות נגיש לאנשים מורשים בכל עת שהוא נחוץ. מהו ISMS? מערכת ניהול אבטחת מידע (ISMS) היא מערכת כללים שחברה צריכה לקבוע על מנת: לזהות בעלי עניין וציפיותיהם מהחברה מבחינת אבטחת מידע לזהות אילו סיכונים קיימים למידע להגדיר בקרות (אמצעי הגנה) ושיטות הפחתה אחרות כדי לעמוד בציפיות שזוהו ולטפל בסיכונים להגדיר יעדים ברורים מה צריך להשיג עם אבטחת מידע ליישם את כל הפקדים ושיטות טיפול אחרות בסיכון למדוד ברציפות אם הפקדים המיושמים מבצעים כמצופה לעשות שיפור מתמיד כדי לגרום לכל ISMS לעבוד טוב יותר מערך כללים זה יכול להירשם בצורה של מדיניות, נהלים וסוגים אחרים של מסמכים, או שהוא יכול להיות בצורה של תהליכים מבוססים וטכנולוגיות שאינן מתועדות. ISO 27001 מגדיר אילו מסמכים נדרשים, כלומר, אשר חייבים להתקיים לכל הפחות. מדוע אנו זקוקים ל- ISMS? ישנם ארבע יתרונות עסקיים מהותיים אותם יכולה החברה להשיג ביישום תקן אבטחת מידע זה: ציית לדרישות החוק - יש מספר הולך וגדל של חוקים, תקנות ודרישות חוזיות הקשורות לאבטחת מידע, והחדשות הטובות הן שניתן לפתור את רובן באמצעות יישום ISO 27001 - תקן זה מעניק לך את המתודולוגיה המושלמת לציית לכולם. השג יתרון תחרותי - אם החברה שלך תקבל הסמכה והמתחרים שלך לא עשויים להיות לך יתרון כלפיהם בעיני אותם לקוחות הרגישים לגבי שמירת המידע שלהם.

תקן IS0 27001 תקן לניהול אבטחת מידע בארגון- למה כדאי לארגון לאמץ תקן זה?  מחירים מיוחדים לחברות.

תקן 27001 ISO הינו תקן לניהול, יישום והטמעת אבטחת המידע בארגון המיועד לחברות פרטיות תאגידים ולכל ארגון המעוניין להגן על נכסיו מפני פגיעה כגון: פריצה למחשבים, גניבת מידע, מחיקה, שיבוש המערכת, העברת מידע לגורמים זרים, כופר וכדומה ומגנה מפני התקפות סייבר.  

עמידה בדרישות תקן ISO 27001 ,מהווה לעיתים, דרישת סף  לעמידה במכרזים ובתחרות מול חברות  לזכייה בפרויקטים.

קבלת תעודת ההסמכה לתקן ISO 27001 מאפשרת לארגון להיתפס כארגון אמין, איכותי ויוקרתי  בקרב הסביבה העסקית שלו.

מדוע בוחרות חברות לאמץ תקן  27001 ISO לארגונם?

ליצירת קשר ניתן לפנות בינה מאור 

נגישות