איזו 27001 , חלק ב

איזו 27001 , חלק ב , תקן 27001 חלק ב

מדוע אנו זקוקים ל- ISMS?
ישנם ארבע יתרונות עסקיים מהותיים אותם יכולה החברה להשיג ביישום תקן אבטחת מידע זה:

ציית לדרישות החוק - יש מספר הולך וגדל של חוקים, תקנות ודרישות חוזיות הקשורות לאבטחת מידע, והחדשות הטובות הן שניתן לפתור את רובן באמצעות יישום ISO 27001 - תקן זה מעניק לך את המתודולוגיה המושלמת לציית לכולם.

השג יתרון תחרותי - אם החברה שלך תקבל הסמכה והמתחרים שלך לא עשויים להיות לך יתרון כלפיהם בעיני אותם לקוחות הרגישים לגבי שמירת המידע שלהם.

עלויות נמוכות יותר - הפילוסופיה העיקרית של ISO 27001 היא למנוע אירועי תקריות ביטחוניות - וכל אירוע, גדול כגדול, עולה כסף. לכן, על ידי מניעתן, החברה שלך תחסוך לא מעט כסף. והדבר הטוב מכולם - השקעה ב- ISO 27001 קטנה בהרבה מהחיסכון בעלויות שתשיגו.

ארגון טוב יותר - בדרך כלל, לחברות בצמיחה מהירה אין זמן לעצור ולהגדיר את התהליכים והנהלים שלהן - כתוצאה מכך, לעיתים קרובות העובדים אינם יודעים מה צריך לעשות, מתי ועל ידי מי. יישום ISO 27001 מסייע בפתרון מצבים כאלה, מכיוון שהוא מעודד חברות לרשום את התהליכים העיקריים שלהם (אפילו אלה שאינם קשורים לביטחון), ומאפשר להם לצמצם את זמן האבדן של עובדיהם.

כיצד פועל ISO 27001?
המוקד של ISO 27001 הוא הגנה על סודיות, שלמות וזמינות המידע בחברה. זה נעשה על ידי בירור אילו בעיות אפשריות יכולות לקרות למידע (כלומר, הערכת סיכונים), ואז הגדרת מה צריך לעשות כדי למנוע בעיות כאלה להתרחש (כלומר, הפחתת סיכונים או טיפול בסיכון).

לכן, הפילוסופיה העיקרית של ISO 27001 מבוססת על תהליך לניהול סיכונים: לברר היכן נמצאים הסיכונים, ואז לטפל בהם באופן שיטתי, באמצעות יישום בקרות אבטחה (או אמצעי הגנה).

תקן IS0 27001 תקן לניהול אבטחת מידע בארגון- למה כדאי לארגון לאמץ תקן זה?  מחירים מיוחדים לחברות.
תקן 27001 ISO הינו תקן לניהול, יישום והטמעת אבטחת המידע בארגון המיועד לחברות פרטיות תאגידים ולכל ארגון המעוניין להגן על נכסיו מפני פגיעה כגון: פריצה למחשבים, גניבת מידע, מחיקה, שיבוש המערכת, העברת מידע לגורמים זרים, כופר וכדומה ומגנה מפני התקפות סייבר.  
עמידה בדרישות תקן ISO 27001 ,מהווה לעיתים, דרישת סף  לעמידה במכרזים ובתחרות מול חברות  לזכייה בפרויקטים.
קבלת תעודת ההסמכה לתקן ISO 27001 מאפשרת לארגון להיתפס כארגון אמין, איכותי ויוקרתי  בקרב הסביבה העסקית שלו.
מדוע בוחרות חברות לאמץ תקן  27001 ISO לארגונם?
ליצירת קשר ניתן לפנות בינה מאור 
נגישות