תקן איזו 27000 תיכנון פיתוח והגנה מערכות אימות רב-גורמי

ליווי עד קבלת ההסמכה לתקן איזו לאבטחת מידע וסייבר  ניתן ליצור קשר  בינה מאור 0525400566  

תקן איזו 27000 תיכנון פיתוח והגנה מערכות אימות רב-גורמי ?
תקן איזו 27000 Designing Multi-factor Authentication Systems ?

תיכנון, פיתוח והגנה מערכות אימות רב-גורמי: כיצד למנוע התקפות מתוך נקודות חולשה באדם או על ידי האקרים

מערכות האימות הרב-גורמיות הן חלק בלתי נפרד מארגז הכלים הטכנולוגיים בעולם המודרני. מאחר והם מטמיעים בתוכם ערכים ופרמטרים המשמעותיים לפעולה היומיומית של החברות וארגונים, עליהם להבטיח בקרה צמודה וגם הגנה מראש מפני התקפות. להלן כמה עקרונות שיכולים לשמש כנחישות בתהליך ההגנה הזה.

אחת הדרכים היעילות ביותר היא להתמודד עם נקודות החולשה באדם. כלומר, לאוחד את חומרת האימות עצמה ושלב מערכות המחשוב כדי לשפר את בטיחות המערכת מהפרעות מכיוון האדם. תוך היכרות עם הקשיים והתקפים הנפוצים ביותר, ניתן לבצע תהליכים של חניה מראש ועמידה בפני התקפות חוזרות. לדוגמא, ביצוע חקיקות מתמידות המאפשרות גילוי והתראה מוקדמת כלשהי הינה רק חלק ממדי פעולה זו.

עוד עיקרון היעילות הוא התחשבות ברמת התקנה והפיתוח הטמונה בתקן 27001. התקן העוסק בהבטחה מידות וישימת מערכות אינטגרציה בטוחות. יתרונו של המתקן בעת תכנון המערכת והפיתוח שמוסיפים למערכת שלטון נרחב יותר על תהליכי ההגנה. קיומו של תקן 27001 מוביל להגברת הכוח והגיבוי בפני תקיפות.

תקן 27000 מספק כלים דינמיים לעיצוב, לשינוי, ולהנדסת מערכות מידות. כך, ניתן לעמוד במבחנים המוטלים למערכת, לנהל את כלליה ולוחה, ולהוביל את פעולות ההגנה והבקרה. עם זאת, התקן מגביר את הדרישות לתקינות, מאשר ומספק קידודים מבטיחים על מנת לשנות את האמינות, האבטחה וההגנה מפני קורות איחסון לא נאות.

באופן כללי, הגנת המחשב שואפת לטפל בתהליכים מקומיים ותקנים. חלקם נעים בתיאום מושלם עם פרויקט התקן 27001, המביא ישוב רחב יותר שלמדי ביחס להובלת הפעולות. במקביל, טוב לקחת בחשבון את דרישות המשתמש הסופי ולהם לספק תמיכה בזמן אמת ומלאה.

ביצוע פיתוח ותכנון הוא חשוב למזער נקודות חולשה במערכות האימות הרב-גורמיות על שני הרמות האבטחה הסופית. דבר זה עשוי לגרום להפחתת סיכוני האבטחה ולהגנה מפני התקפות אנושיות והאקרים.

 

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

 

תקן 27001

איזו 27000

איזו 27001

נגישות